Strony

sobota, 10 sierpnia 2013

Herbaciane przybytki!


Od takiego przybytku głowa na pewno nie będzie boleć :) Nie potrafię wyrazić w żadnych słowach moją radość. Otrzymałam dzisiaj wspaniałą paczuszkę od przyjaciółki zza oceanu, pełną cudownych produktów, większości których nie dostanę tak łatwo w polskim sklepie. Między innymi sproszkowaną zieloną herbatę matche, na którą miałam chrapkę od dawna :) Dostałam również trzy inne fajne herbatki, o których pewnie nigdy bym się nie dowiedziała! Pod dostatkiem przypraw korzennych, w tym również cynamon meksykański i czarny kardamon <3 plus kilka (pewnie mega ostrych) papryczek, których na razie wolę nie wyciągać z woreczka :) Do tego brazylijską kawkę arabikę, którą mam zamiar zaraz zaparzyć w mojej małej kafetierce. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak znaleźć odpowiednio szczelne pojemniczki i miejsce w szafce na te wszystkie cuda. Poczułam się również zobowiązana do pisania kolejnych postów z nowymi przepisami z udziałem moich herbacianych nowości :)


 Na koniec jeszcze pochwalę się herbatą kupioną na jarmarku u przesympatycznej babeczki, z którą o herbacie mogłabym rozmawiać pewnie godzinami. Zielona herbata Genmaicha iri Matcha jest doskonała w smaku przez świetnie wyczuwalny smak prażonego ryżu. Takiej herbatki to aż szkoda wyrzucić po pierwszym zaparzeniu! Aż żałuję, nie kupiłam więcej. Oszczędzę sobie tłumaczenia sposobu zaparzania- znajdziecie je na zdjęciu poniżej ;)


3 komentarze:

  1. Na jarmarku dominikańskim??:)
    Piękna paczka, z niecierpliwością czekam na posty z ich udziałem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jarmarku dominikańskim ;) jeszcze pewnie jest okazja zaopatrzyć się w japońskie herbatki na jarmarku, ale generalnie mają swoja stronę internetową. Mocno polecam :)

      Usuń
  2. Słyszałam o herbacie Lotus Tea, ale nigdy nie miałam okazji jej spróbować. Daj znac, proszę, jak Ci smakowala. Wszystko na zdjęciach wyglada bardzo apetycznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń