Strony

piątek, 19 lipca 2013

Brzoskwiniowe smoothie z zieloną herbatą


Smoothie wymyślono dawno temu na potrzeby alergików- do zimnych szejków zamiast mleka zaczęto dodawać po prostu kruszony lód. Pierwsze z nich bazowały na bananie, jednak szybko zaczęto je modyfikować. Dziś smoothie może składać się dosłownie z wszystkiego- owoców, warzyw, z dodatkiem, mleka, soku, jogurtu, a nawet herbaty. Z tym ostatnim szczególnie proponuje spróbować. Zielona herbata i soczyste owoce to dopiero bomba witamin dla urody!

Przepis na jedną porcję:
1 dorodna brzoskwinia
1/2 bananka
1 łycha miodu
kubek ostudzonego naparu z zielonej herbaty
1/2 szklanki kruszonego lodu
WSZYSTKO MIKSUJEMY i szybciutko wypijamy :)) Smacznego!


4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że wpadłam dziś na Twój przepis - właśnie kupiłam banany i brzoskwinie. A bez zielonej herbaty nie funkcjonuję - chętnie spróbuję jej w takiej formie :)
    I jeszcze małe pytanko na koniec - gdzie kupiłaś ten cudowny kubek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) i dziękuję, że uważasz iż jest cudowny :D kupiłam zwykły biały kubek, a napis zrobiłam sama permanentnym markerem, prościzna!

      Usuń
    2. Di-aj-łaj, rozumiem :>Tym bardziej uważam, że kubek jest super - i czemu nie wpadłam na zrobienie takiego sama? Dostarczyłaś mi dziś podwójnej inspiracji, dzięki ;)

      Usuń
  2. pięknie tu u Ciebie, tak ciekawie i estycznie.. będę zaglądać, pozdrawiam ciepło! z.

    OdpowiedzUsuń