Strony

piątek, 7 grudnia 2012

no nie mogie!




Jaram się okrutnie jak widzę dobrze skomponowany magazyn kulinarny. Ciarki mnie przechodzą na widok fajnej oprawy graficznej. Dobre teksty.  Ma w sobie wszystko to o czym chciałabym poczytać i co chciałabym pooglądać. KUKBUK. Moje nove love. I dodam, że jest tańsze od 2+3D (nie wiem czym sobie biedni studenci zasłużyli, żeby bulić 18 zł) o całe 3 zł :P (zawsze coś zostaje), mimo innej tematyki.  Myślę, że odbiorców może mieć podobnych.

 Nie wiem jak tam reszta świata (ostatnio coraz mniej wolałabym wiedzieć), ale u mnie piękne słońce i orzeźwiające powietrze. Ja, mój pies i radio asfalt.






5 komentarzy:

  1. przepiękne i magiczne są te zdjęcia...
    gdzie można kupić taki kubek/ocieplacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubeczek z kubrankiem kupiłam w lokalnej herbaciarni, ale widzę, że to nie jest takie trudne do zrobienia. Myślę, że wystarczy uszyć prostokąt i zszyć go w dwóch miejscach na ucho. W wolnej chwili postaram się zrobić coś takiego.

      Usuń
  2. muszę napisać do Gwiazdora o taki ubrany kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny Psiak!:) i zdjęcia of kors:)

    OdpowiedzUsuń
  4. juz nie moge sie doczekać 3 numeru!!! sliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń